torstai 20. maaliskuuta 2014

jaa miten mulla menee tää valmistautuminen Collisioniin? :D

nälkä. voi että on nälkä koko ajan. Tänää pienennettii taas kaloreita vähän, ja stressaan nyt tosta painostakin aika paljon..Ja tuntuu että aivotoiminta on todella hidasta, reenit pitäs jaksaa ja duunit ja sit tää jännitys vielä. 

Noh ostin jo viime kauppareissulla kaks Ben and Jerrys jäätelöpakettia ens viikon sunnuntaiks. :D 

Viime viikko oli tosiaan koeviikko koulussa ja tän viikon muut mun luokka kaverit on Lapissa hiihtovaelluksella niin mullakaan ei oo koulua, mikä on vähän helpottanu tätä tilannetta. Viime keskiviikkona lähin Kouvolaan. Illalla oli MMA Utin Vapari treenit  ja Suvin ja Annin kanssa pääsin vähän myös sparrailee, piristävää saada tytöiltä välillä turpaan.. Illalla katottiin UFC matseja ja käytiin omia ajatuksia Collisionista läpi. Tosi helpottavaa ku sai puhua siitä ihan koko ajan jos vaan halusi ja toinen ei yrittäny väkisin vaihtaa puheen aihetta :D Torstai aamulla käytiin Villen, Jannen ja Reiskan kanssa Nyrkkeily reeneissä, Kouvolassa nekin. Oli tosi hyvä valmentaja ja hullun rankat reenit :D

Illalla tulin vielä meijän omiin MMA reeneihin. Ois sata kertaa fiksumpaa jos osaisin ottaa rennosti ja reenata vähemmän, mutta kun musta tuntuu että en osaa mitään niin pakko yrittää väkisin oppia..

Perjantai aamulla käytiin Jeren ja Jonin kanssa vähän sibeliustalolla maistelemassa kisa fiilistä ja vastailemassa muutamaan kysymykseen. Mua pikkasen jäi mietityttämään yhen haastattelijan kommentti kun se kysy että onkos sulla poikaystävää ja vastasin että ei niin hän kommentoi että, "No niin mä vähän ajattelinkin."  noh mutta niin kai sitten :D



On nyt monenlaista lehtijuttua. Viime viikonlopun IS oleva juttu Jerestä on musta kyllä niin super hyvä että jos et oo sitä vielä lukenu ni kaivappa se sunnuntai liite jostain ja lukase. :)

Perjantai illalla oli kevyet paini reenit ja lauantaina sitten kovat sparrit, mihin saapui vieraileviksi fightereiksi Kouvolasta Ville, Janne ja Suvi. Jee olipa kivaa! Suvikin pääs vierailemaan meillä ja oli super hauskaa! Vaikka lyötiinkin toisia kovaa päähän ja Suvi istui mun päänpäällekkin niin että nyt se on varmasti kokoa pienempi :D 

Suvi, Joni, Ville, Janne
 
Lauantai oli kyllä epätoivonen olo, kalorit pienet, olin heränny aamulla aikasin ja kovat sparrit ja sitten menin Santtuun eka duuniin ja sieltä Jaskaan loppu yöksi ja 3 tunnin unilla lähdin BJJ No-Gi SM kisoihin. Lähin kisoihin tosiaan ilman stressiä onnistumisesta, mutta kyllä se hopea sija harmitti
kuten tästä ehkä huomaa, kyyneleet piti pyyhkiä nopeasti ennen kun mitali tuli kaulaan
Oli finali vastus todella hyvä, en sillä ollenkaan tarkoita, mutta oma virhe minkä tein siinä niin harmitti sitten niin paljon ja siitä kyllä kuulinkin niin paljon jälkikäteen että jos en toistaisi sitä enään IKINÄ. Jere Tiihosen kommentti uudesta lahdesta "kiltit tytöt ja pojat eivät tässä pärjää" Jos nyt alkaisin sisäistämään sen.
 No mutta se niistä paini kisoista. 



 Super iso kiitos Pit Bull West Coastille ja ROSTOK.FI lle SM kisojen hienoimmasta vaatetuksesta, ei noilla kehtaa enään hävitä :) Ja toinen iso kiitos Soverin Heikille joka toimi mun kulmassa matseissa ja tulee myös Collisioniin mun kulmaan. Se äijä tietää kyllä tosi paljon tästä lajista.

Maanantaina pidin lepopäivän ja Tiistai aamuna taas reenaamaan. Tällä kertaa pääsinkin PITKÄSTÄ aikaa mun kulmamiehen kanssa sparrailemaan. Jes! Illemmalla Mentiin Heikin ja Micen kans vähä reenaamaan ja jutut EI TODELLAKAAN menny niin kun haluan. Ei se helvetti onnistu. ei mikään onnistu. Onneks Jere otti mut sit juttelu tuokioon ja sai vähän luotua mulle uskoa. 

Keskiviikkona taas Samoja juttuja Heikin kanssa ja illalla painit. Ei onnistu ei eie iieiei. Mitä täällä tapahtuu! Mun pitäis olla viikon päästä häkissä ottelemassa ja miten mä en osaa helvetti perusjuttuja. Miks mä pelkään ja mitä mä pelkään. JA MIKS MÄ PYYTELEN ANTEEKS!

huh. tää on kyllä hankalaa aikaa elää mun pään kanssa, mutta se helpottuu onneks reilu viikonpäästä.
Kannattaapa käydä ostamassa lippu jos et oo vielä kerinny, sillä ei ihan kauheesti oo jäljellä enään. Ja kortille saattaa tulla yks yllätys nimikin ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti