torstai 15. elokuuta 2013

"mul on kiire elää vaikka huominen ei koskaan kuole"

Mä tarviin tahtoa vaikeisiin hetkiin,
mun täytyy lääkettä näihin paineisiin etsii.
Anna mun säilyttää se voima mun sisällä,
se sama voima, kun isällä.
Erikoiset elämät luo erikoisii ihmisiä,
oon yksi heistä, anna jalat maassa silti pitää.

Oltiin lomalla Turkissa, Alanyassa. Teki kyllä hyvää! :) aamulle herättiin ja lähettiin aamulenkille ja sitten siinä rannalla oli sellanen pieni punttisali, keskellä siis sitä hiekkaa niin sinne tekemään muutamat leuat ja sitten aamupalalle :)
Sit vaan makailtiin altaalla tai rannalla ja luettiin kirjaa ja otettiin aurinkoa. Ja vähän oli pakko yrittää kaikkia temppuja mitä Santeri teki, mut vaikka kuinka yritin ja yritin ni en mä onnistunu!


Sit viiden maissa lähettiin Tom´s Gymille, se oli 200m päässä meijän hotellilta ja tosi hyvä sali! Sinne otettiin salikortit ja tein myös mun penkkipunnerrus ennätyksen siellä! wippii1


Yhtenä iltana käytii Santerin kans moikkaamassa Pekkaa ja Veronicaa niitten hotellilla ja lähettiin vähän käymään yöelämässä. Drinkit on ihan älyttömän hintasia siellä baareissa ja yökerhoissa. 10-15 e ihan perusdrinkeistä, ainoa vaan että niissä ei ole käytetty alkoholia yhtään, tai ainakaan se ei niissä maistunu yhtään. Ruuassa hintataso oli huomattavasti alempana ku Suomessa. 

Oli kyl mukava ja rentouttava reissu, sai nukkua ja levätä ja olla vaan, miettimättä mitään ylimääräistä. Tarvii aina välillä tollasia, mut viikko tossa kohteessa oli aika maksimi mitä siellä jaksaa olla.
Perjantai-Lauantai välisenä yönä tultiin Suomeen ja heti lauantai aamuna pääsin sparrailemaan treenikaverin kanssa :) siitä lähtikin normaali arki, eli santtuu töihin ja sit jaskaan yöks :D 

Sunnuntaina taas aamusparrit ja sitten lähettiin Heinolaan, Heinolassa Jyrääseen missä oli cheek! On se hyvä, on se vaan niin tosi hyvä! Päästiin sellasen aidan päälle istumaan ja kattomaan, mut en mä kauaa jaksanu istua ni seisoin ja tanssin sen aidan päällä sen keikan sitten. 

Eilen kävin taas vierailemassa Stronghold Gymillä treenaamassa Suvin kanssa. turpaahan sieltä taas tuli, mut ehkä ens kerralla taas vähä paremmin ;)


Syksy tullu, aamulenkilä takki ja pipo päässä!

viikatemies panoksiaan tuonelassa
korottaa,vaik operoin vaara vyöhykkeel,
kuolema saa odottaa,
rusetti suoraan rakastan elää reunalla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti