perjantai 31. toukokuuta 2013

human flag training

Tiistai oli vapaa päivä ja heräsin aamulla ihan ajoissa ja kävin juoksemassa 6.5 kilsan aamulenkin, mä en oikeesti juokse noin pitkiä lenkkejä kun en mä tykkää oikeestaan lenkkeilystä yhtään. yleensä se on aina 4-5 kilsaa, kiitos. :) Mut nyt oli kyl niin kiva keli ja superman kuulokkeista tuli hyvää musiikkia ni meni ihan mukavasti :) 
Aamupala puuroa, mustikoita, goji marjoja ja raejuustoa :) Tietysti teetä ja kirjana ruotsin mafia, hyvä ystäväni suositteli lukemaan kyseisen kirjan. Prosenttijengin kerkesin jo lukea ja tällähetkellä toi ruotsin mafia tuntuu kyllä vähän paremmalta ja fiksummin kirjoitetulta, mut mielenkiintosia molemmat jokatapauksessa.

Sitten kävin Lahdessa siivoomassa mun kämpän loppuun ja nyt ois paluu kotiin siis edessä :) Ja voi vitsi että jotkut ihmiset osaa olla typeriä! Mulla kiehui tosi pahasti tiistaina, mut onneks osasin suhteellisen asiallisesti, mutta kuitenkin erittäin selkeästi ilmaista mielipiteeni ihmisten toiminnasta. Että jatkossakin jos joku aikoo olla, tai yrittää, tai edes on vahingossa ilkeä jollekkin mun läheiselle, varsinkin mun siskolle, niin aivan varmasti puutun peliin ! niin! :)

Santerin kaa käytii illal kahvil ja sit mentii pikkukeinupuistoon tekemään temppuja, tai siis Santeri teki ja mä kovasti yritin :D Iskäkin pari lippuvaakaa tuli tekemåään meijän kanssa :)

On toi veli vaan kovas kunnos, aika paljonkin oon kateellinen sille. Kävin eilen mun kaverin kans kahvilla Hovissa ja se sanokin et onks mun pikkuveljellä jotai fanisivuja facebookis et se alkaa ihan samantien fanittaa sitä :)

Keskiviikko aamuna tein aamujumpan taka pihalla, vähän joogaa,leuanvetoja, käsilläseisontaa harjottelin ja sellasta, alko ärsyttämään niin paljon kun en osaa noita kaikkia lippuvaakoja ja palomies leukoja et kyllähän mä vielä ne opin!


Sit kävin painimassa, edellisen kerran olin käyny jotain 3vk ennen sitä, pitäs käydä ehkä vähä säännöllisemmin ni jotai vois tajutakkin ja muistaa. Ja sit ehkä pitäs kattoo jotai videoita ku noilla pojilla menee ihan just varmasti muhun hermo ku en tiedä ees mikä on omoblaatta? ja heelhook? ja armbar? Jotenkin nyt ei oo jaksanu keskittyy tollasii asioihin yhtään enempää nyt vaan. Mut tahtoisin kyl oppia ennen ku kehtaan mennä taas reenaa. Reeneist suoraa duunii alabaariin, Päästin kiltisti Artun pois ku näytti et se rauhottu siitä, mut sit tulikin mulle tosi kiire, ja outoja asiakkaita ylläri taas, Sallan kanssa onnistuttiin ruokkimaan toistemme mielikuvitusta ja säikähdeltiin ku katulamput sammuili pihalla :D haha.

Torstaina en kerinny ees syyä aamupalaa ku mentii Niken kans lounaalle satamaan, sit mun pikkuveli haki mut heinolaa ku oli sateinen ilma ni en tahtonu ajaa pyöräl. Sit käytiin iskän kans salilla ja edelleen harjottelin lippuvaakaa niin kauan et box hypyis alko sattuu jo olkapäähän ni sit lopetin lippuvaa at siltä päivältä. :) Ja sit Ilonan koulun musiikkiryhmien konserttiin. Voi ei! Ilona oli säveltäny ja sanoittanu kappaleen -picture of you- 9 luokan päättötyökseen ja esitti sen tuolla. Kyyneleet valu ihan kamalasti mun silmistä ja sit onneks joku edessä istuva nainen antoi mulle nenäliinan. Ihan uskomaton esitys ja kappale. Mun sisko on ihan paras.

Oon nyt alkanut tukemaan itellaa sen verran että kävin illalla ostamassa kortinkin iskän yhdelle kaverille joka oli pahoittanut mielensä kun en ollu moikannut hänelle salilla. Ja mulle tuli tosi paha mieli siitä :/ Mutta kun mulla on välillä salilla sellai fiilis et en taho puhua kellekkää yhtään mitään. Yritän nyt olla kivempi kaikille :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti