keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Valot! (tsek) Kamera! (tsek) ja nyt heti äksonii ku mä käsken.

Huuhh, mä oon ihan poikk, mut eihän se haittaa :)

On toi koulunkäynti aika rankkaa, ja ku en tosiaa oo tottunu oppimaan näin paljon asioita. Ja kun on niin kovin hankalia oppiaineita. Ja tuntuu jotenki et kalenteri hirmusen täynnä ja kaikkee ei mitenkää kerkee tehä, vaik nyt ei oo ollukkaa töitä ees täl viikol viel.


 Maanantaina oli koulussa ekana opon tunteja ja sit ruokkiksella kävin heinolas iskän kaa kahvilla ja suunnistusta ja pesistä, melkeen selvittiin sateen alta pois, mut ei ihan kumminkaan :D Oli hauskaa :) Sitten koulun jälkeen menin Saijalla käymää synttärikahvilla ja sen jälkeen Papan kanssa syömään el toroon :) Olipa hyvää ruokaa :) Sitten oli mulla vielä synttäri bileetkin :) tehty kakku missä luki iida 23 v ja juotii pommakkia (tietysti koska olen urheilukoulussa ei alkoholi käy) Oli oikein kiva synttäripäivä :)

Sitten tiistaina oliki koulussa virkistyspäivä mihin tuli kaikki haaga-helian oppilaat. suunnilleen oli vissiin 1500 opiskelijaa paikalla





Mun päivä alko norsupallo turnauksella. kaikkien lohkojen voittajat pääs semi finaaliin eli siis piti olla hyvimpiä. :)

team letku

Ja alkulohko voitettiin helposti ja semifinaalissa vastaan asettu vierumäen toinen joukkue team norsupallerot. Tiukan kamppailun jälkeen meijän tiimi voitti ja suunta kohti kulta ottelua :)

tiimipalaveri

tiukkaa keskittymistä vikaan matsiin

Tiukka ottelu ja peli päätty 0-0 jonka jälkeen voitto ratkesi  rangaistuslaukauskilpailussa meidän voittoon!! Jee! Hyvä vierumäki! toinen joukkue sai myös pronssia, eli kahella mitalilla päästiin tosta turnauksesta, Beach Volleyssa tuli kaksoisvoitto vierumäelle! wihii! hyvä me :)


Sain myös leukanveto kilpailussa mitalin, ja palkinnoksi saatiin liput jonnekkin energy liveen? en edes tiedä mikä se on, mielummin oisin ehkä ottanu cocovin tuotepalkinnon mitä kakkoseks tulleet sai :D

Käytiin myös kokeilemassa slacklinea, se on aika hankalaa





















oli sumopainii ja rodeoo ja korikiipeilyy ja futista ja jenkkifutista ja crossfittiä, erilaisii tansseja ja jumppia, luentoja, melontaa, curlingia, jousiammuntaa ym. ja kävin inbodyn kehonkoostumusmittauksessa :D sen mukaa mun rasvaprosentti ois 15 % mut en taida ihan täysin luottaa siihen :D

päoivän päätti Uniikin keikka!! <3

ota paita pois, just noin ;)

Mä olin ainakin ihan fiiliksis tanssin ja hypin ja lauloin eturivissä :) Se oli oikeesti hirmu hyvä vaik se onkin niin pikkuinen :D

Koulun jälkee tekee vähä kouluhommei ja sit mentiikin niken kaa pelailee vielä futista ja kattelee illal vikaa fast and furiousii. mut ei kyl ihan loppuun ku mä aloin ehkä vähän nukahtelemaan :D

Aamul 06.30 heräys ja Yleisurheilu tunnille, pika matkat, lähdöt ja aidat. Mä olen ihan poikki.. Sit mun kaikki lempi aineet eli englanti ja anatomia. Hei Emmi tai Tanja tai joku, tarviin apua! mun opettaja ei opeta mulle koulussa :/ Sit kotii pyörähtää ja tekemää esitelmää (hauislihaksen repeämästä, biceps brachii, caput longum ruptuura) Jaa sitten haettiin pesukone ja sitten tarvitsisin jonkun ihmisen joka laittais putket oikeisii paikkoihi et se toimis.. Sit vapari treenit ja selvisin tällä kertaa ilman mustelmei, tero piti vähä erilaiset treenit. Huomasin että ei mun lihasvoima kunto ehkä ookkaa niin hyvä mitä oon luullu :D haha, mut ei se mitää, hyvää treenii. Huomen ois golffia taas ja nyt mä omistan jo golf hanskan ja golf lippiksen, range, here i come  :)

Me eletään vaan kerran tääl ja aikaa ei voi pysäyttää.
Me eletään vaan kerran tääl tehään jotain sykähdyttävää. Woo-oo niin kuin elokuvis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti