sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Green cardi taskussa kohta :)

Jee koulussa ollu kivaa! hirmu hankalii juttui ja kauheesti tehtävää mut pitää vaa tehä töitä ja oppia ja olla hyvä :) 

Keskiviikko iltana oli ekat vapari treenit! heh, oli hauskaa, must tulee hyvä viel siinä :) harjoteltii pystypainia ja triangelia ja jotain muita lukkoja. ei oikein löytynyt mulle tyttöparia..


tuli pari hassua mustelmaa :D heh

Sit treenien jälkeen fast and furius 2 ja sekin oli taas ihana :) torstaina Aamuun kouluun kasiin ja meillä oli tietotekniikkaa, huomasin taas uuden aineen joka ei tosiaan oo mun vahvuuteni.. Sen jälkeen oli anatomiaa.. Taas kauheella vauhilla eteenpäin, hermostot ja muut jutut. Sit ruokkiksella mentii istuskee ulos aurinkoon ja opeteltii yhes vähän anatomian termejä ja engannin sanoi
Ja sitten oliki vuorossa eka GOLF tunti :) Vähä jännää.. Lyötiin eka rautamailoilla PW ja 7 lla ihan siinä rangella ja harjoteltii asentoo ja käsiä ja kaikkea. haha ja se opettaja kysy multa et harrastanks mä golfia ku olin niin hyvä :D no en ihan tais eka kerta olla jos ei tota minigolfia lasketa missä oon tosi huono! Ja sit puumailal harjoteltii avaus lyöntei ja sit mentii sellaselle viheriölle lähestymis lyöntejä kokeilee ja otettii pari kisaa loppuu. 3 tuntii pelattii ja tuli hiki siinä ja vähän muuttu käsitys siitä ajista. nyt pitäs sit se greencard koe saada läpästyy et kurssi menee läpi :)

Sit äkkii lahteen ja töihin Santtuun. ja aamulla taas herätys 0630 ja kohti vierumäkee. Ekana oli lihashuoltoa, tosi mielenkiintosta, pitäs tehä ens viikoks esitys ja kirjalinen raportti hauislihaksen repeämästä. Pitää huomen varmaa keskittyy tohon kouluu töitten jälkeen.. Sitten oli ohjausharjottelua mikä myöskin tosi mielenkiintosta ja kivaa. :) Äitille pesee pyykkiä ja vähä kaupunkis pyörähtää ennen töitä. Aika väsy oli töissä mut selvittiin silti hyvin . Illal menin sit Nikellä käymää lasillisella viiniä ja pelattii x boxilla nhllää.. ja hehee mä voitin :D 10 sekunttia ennen loppua tasotus ja jatkoaika voitto!! :D 
Saatto nikke voittaa pari peliä ennen sitä, mut ei lasketa niitä :)

Aamulla löysin mun synttärilahjan kotoa minkä äiti oli sinne tuonu :)
Jee :) nyt pääsen lueskelemaan :)

Sit aamuun karismaan töihin, sieltä suora vaihto santtuun illaks ja siitä meinas tulla viel jaskan jatko vuoro mut sit ei. Töitten jälkeen istuskeltiin santus mun ihanien tyttöjen kaa hetki ja jaskas pyörähdys ja nukkumaan pitäis käyä kun aamulla karisman vuoro :) 

eilen oli taas paulihautaaho soittamassa alabaarissa. se on vaan niin hyvä. voi että. millon se on silleen et mä pääsen kattomaan sitä eikä mun tarvi kantaa yläkerrassa lautasia ja yrittää kuunnella vähä mitä alhaalta kuuluu..

Tää viikko oli ihan loistava. Ens viikosta tulee kanssa. ihan varmasti! :) hirmusesti kivoi asioita.

nyt kiitoskumarrus ja öitä aivot ei taas liiku yhtöään, kirjotan joskus seuraavan kerran ehkä ihmisten aikaan sitten :)

Vapaudelle ei oo hintaa. Villi sielu tietää sen.
Vapaudelle ei oo hintaa. Villi sielu tietää sen.
Seikkailu suonissa sykkii. Rakkikoirat lyö rytmii.
Mitä vaan voi tehdä. Maailma edessä avoin, elä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti