keskiviikko 29. elokuuta 2012

sports and leisure management

Jei!

Lauantaina aamulla menin avaamaan tuon santtafen alacarte ravintolan ja sitten pääsin viideltä pois ja pikainen vaatteitten vaihto ja ristiäis bileisiin. Poika lapsi sai nimekseen Elias Veikka Nikolai ja ristiäiset meni hyvästi :)
mulle on näköjään tän kuvan kunniaks laitettu Leksan hattu päähän :D

Ristiäisten jälkeen mentiin viettämään vähän iltaa. Oli hauskaa vaikkakin kaiken näköstä pientä juttua siinä tapahtukin illan aikana. Mut vitsi miten hienoo huomata miten fiksu musta on tullu :) Siitten sainkin kyydin onneksi kotiin ja pääsin nukkumaankin jossain vaiheessa :) Aamulla mentiin aamupalalle satamaan kauniiseen veeraan ja sitten kaikenlaista pientä säätöä ja ohjelmaa siinä päivällä ja töihin olikin sitten jo matka. ilta vuoro. No mut meillä oli tosi kiire töissä ni se meni kivasti ja nopeesti :) 01 pääsin töistä ja sit äkkii nukkumaan kun eka oikee koulupäivä oli edessä!! iik!

 Heräsin reippaasti vaik pirusti väsyttikin. Kouluun ja ekana meillä oli työssä kasvua ja sitten suunnistuksen luento ja pesäpalloa. Sit koulusta suoraan töihin nopeesti ajoin ja alotin työvuoroni mikä tuntui aika pitkältä. Onneks Timi oli mun kaa töissä ni sen kaa on aina hauskaa. :) Ja sit sain seuraakin loppu illaks sinne ni meni mukavasti työt. :) Jaa 01 loppu työt taas ja nukkumaan sitten kun kerkesin ja aamulla taas kouluun. Koulussa tälläkertaa anatomiaa, joka on tosi tosi hankalaa, latinalaiset sanat hyppii mun päässä ihan sikin sokin ja meijän vauhti siellä on niin perkeleen nopeeta et mä yhtään pysy mukana. Nyt ollaan niinkun käsitelty jo tasot, liikesuunnat, nivelet ja luusto. että joo jos muistan että keho voidaan jakaa horisontaali-, mentaani-, sagittaali- ja fronttaali tasoon ni vähän siihen jää mun muisti :D pitää lukee ja lukee ja lukee tosi kovasti..

Sitten oli EA kurssi ja oli mielenkiintosta ja kivaa. :) Koulun jälkee menin heinolaa ja käytii iskän kaa vuokrailee mulle vähä koulukirjoja ja sitten mentii salille. Ei menny palomies leukat vieläkään. :/ Loppu ilta meni lukiessa ja ajoissa nukkumaan. Aamulla pysty heräämään vasta 6.45 kun heinola on vähä lähempänä vierumäkee ku lahti :)

joo mua kyllä väsyttää aamusin, mut oon ihme kyl heränny joka aamu!

Koulu alko yleisurheilulla ja saatiin Roopen kanssa tehtäväksi pitää 80min oppitunti keihäänheitosta. Että jos jollain on hyviä vinkkejä tai tahtoo tietouttaan jakaa niin kiitos, otetaan vastaan :) Sitten taas anatomiaa ja iidan pää ihan pyörälle. Ruokkiksel meil oli tutor info ja sehän olikin sit sellai lihatiski juttu että ku mentiin luento saliin ni siellä oli kaikki kakkoset ja kolmoset ja piti mennä yksitellen sinne lavalle pyörimään ja kertomaan harrastaako yhden illan juttuja ym. no mut se on jännä et tuol koulus ei jännitä kyl yhtää tollaset jutut. jaaa loppuun vielä englantia, jei, mun vahvin alue.. tukiopetusta anyone??

Nyt saijalle ja sitten mun ekat VAPARI treenit! <3

Ainiin ja voi ihana Antti Reini kävi meillä syömässä! Onneks mä sain ne mun asemalle, sorry vaan tytöt ;)

hieihihieheeii


1 kommentti:

  1. mä voin antaa anatomian tukiopetusta :D sais iteki kertausta!
    t.Emmi

    VastaaPoista