maanantai 20. elokuuta 2012

jepshepsjuu

heihei tällänen yö pika postaus :) katson juniormaster cheffiä ja sitten nukkumaan ehkäpä pitäisi yrittää koksa huomen ois aamuvuoro tiedossa :) voi miten ihania noi lapset on tuolla keittiössä :)

Perjantaina ajoissa taas herätys. Kävin päivällä pitkästä aikaa lenkillä, oli ihan kivaa, aurinko paisto ja ei tuntunu ees tosi hankalalta juosta. en yleisesti tykkää kauheesti tosta lenkkeilystä.. Sit meinas alkaa vähän väsyttää mut työhön piti lähteä, oli aika rauhallista ja sanoin tytöille et se saa lähtee aikaisimmin kuka on kaikkein reippain ja sitten kaikki esitteli mulle koko ajan mitä kaikkea ne teki :D no mut olin kiltti ja päästin kaikki aiemmin. :) Pääsin yheltä ja sit menin jaskaan vähän keskustelemaan että saisinkohan töitä lisää. Pitää nyt silti muistaa että koulu ykkösenä ja sille pitää olla aikaa. Jaa sitten kävin vaihtamassa prätkän pois ja hyppäsin tollasen bemarin puikkoihin, mua kauheesti pelotti ajaa sillä ja kun mä oon hyvä ajamaan kaikkea joo, mutta parkkeeraamissessa en oo yhtään hyvä. tai no siis tosi huono. mut en rikkonu sitä ees yhtään :) 

Nukkumaan meno vähä viivähti ja aamulla pikkasen väsytti ku menin terassii avaamaan.. No mut oli tosi kivaa töissä ja päivä alko tosi hyvin, ku pikkuolli vähän pilkkas mua perjantaina ni se sitten kävi torilta hakemassa meille aamupalan ja pyys anteeks, olin silleen että joo ei haittaa enää kyllä yhtään. Syötiin sit mustikkoja, vadelmei, mansikkoi ja lörtsyt aamupalaks :)



Sit töistä äkkiä kiirellä kotii suihkuun ja vaihtaa vaatteet ja sitten oli tiedossa häät :) Mun eno meni naimisiin puolisonsa kanssa. Oli ihanasti laitettu koristeet ja koko juhlapaikka tosi nätti! Hääpari oli myös ihan älyttämän hyvän näkönen. Tosi hyvät juhlat kaikinpuolin!

Teemavärinä oli turkoosi :)


Piti vaan lähteä aika ajoissa nukkumaan kun oli ihan poikki ja työpäivä seuraavapäivä. Nukahinkin jo joskus puol ykstoista ja sit heräsin pirteänä sunnuntai päivään :)

Tänään oli hirmu kiva päivä :) kävin salilla tekee olkapää-rinta päivän

Ja voi miten kivaa, sen jälkeen mut kutsuttiin syömään kanasalaattia :) jeii!! Sitten katsottiin myös nälkäpeli. en ollu nähny sitä, lukenu vaan kirjat. Se oli ihan hyvin onnistuttu muuttamaan elokuvaks, vaikka tiettyhän siitä paljon jää juttui pois. Ja töissä sitten Meni naisten vessan sarana jotenkin rikki ja menin kattomaan sitä ja aattelin että otan sen koko oven siitä irti kun se sarana oli alhaalta murtunu, no riikan mielestä se on ehdottomasti poikien homma ja haki alhaalta pojat vaikka sanoin et mä hoidan. No mä sit ajoin nikon ja oskun pois koska musta on typerää pyytää apua jos voi itekkin tehä. Ei se ollukka sit ihan iisi homma. se ovi oli ihan perkeleen painava ja ne ruuvit ei meinannu lähtee. mut ovi on nyt irrotettu :)

onneks mul oli vaihtopaita kaapissa koska oli vähä hiki ton jälkeen :)

Hei hyvää yötä <3

Mä oon niin tosi ilonen, voi miten kivaa kaikki on. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti