maanantai 13. elokuuta 2012

iloinen iida

viime sunnuntaina ilta töissä ja yhdeltä lähettiin pinjan ja miran kanssa käymään jaskassa yksillä ja sieltä kotiin kun aamuksi Karismaan töihin. Karismasta sitten jatko vuoro santtuun ja sieltä kiltisti nukkumaan.

Tiistai aamuna herätys aikaisin ja kävin ensin spinning tunnilla, sen jälkeen muokkaus tunnilla ja siihen perään venyttely. Aamu lähti hyvin käyntiin. Sen jälkeen keräämään Pyhäniemeen mustaviinimarjoja. Sain niitä muutaman litran kerättyä kunnes huomasin että en varsinaisesti ole marjan kerääjä ihmisiä.. en tykkää niistä ötökköistä, nokkoseista eikä mun pitkäpinnaisuus riitä siihen että otan marjan ja laitan sen ämpäriin. Sitten keräsin myös mustikkoja ja vadelmei. mut vadelmien keräily loppu 4 marjan jälkeen koska viidennestä löysin madon ja siinä oli sit mun marjan keräilyt siltä erää :D



SItten töihin alabaarin iltavuoroon
ja jei suomi voitti pronssia jonkun tyyppisessä purjehduksessa ! :) Oli aika hiljasta ja ois ollu aika tylsä ilta jos Qvintus ja Paveli ei ois tullu istuskeleen siihen ja Timi sitten mun kanssa töihin. Sit kun oli pääsemässä pois niin yläkerrassa olikin vähän hässäkkää niin menin sinne sitten auttelemaan. :) Jaskan kautta kotiin ja aamulla aikasin taas hereille. Oli kampaaja ja piti hoidella asioja ja kaikenlaista ennen kun sitten hain Pinjan mun luokse vähän juomaan viiniä ja viettämään tyttöjen iltaa (jossa meidän piti pukea mekot ja korkkarit, musta tuntuu että toinen tais unohtaa jonkun jutun sitten??) Testattiin myös mun vaaleenpunanen vesi piippu, meinas olla vähän hankaluuksia saada sitä syttymään mut lopulta se onnistu, Pinja sanoki et sitä ois paljon kivempi poltella ku tupakkaa jos se ois vähä helpompi. Saattais röökitauot töis venyy vähä pidemminks jos alkas aina virittelee siel vesipiippua :D
(elä pinja suutu että laitoin susta kuvan :) )

Sitten santtuun syömään ja jaskassa pyörähtää..


Torstai aamuna pirteenä lounaalle Sannan kanssa. En kauheesti saanu päivän aikana aikaseks kyl asioita. illalla kävin kyläilemäs kaverilla, ja oli kyllä kivaa taas pitkästä aikaa :) Perjantaina töitä ja lauantaina töitä. Oli kyl molempina päivinä tosi kivaa töissä. Paits lauantaina mun alku päivä meni epähyvin kun sain Timin kanssa riidan aikaseks kun se sanoi mulle että en ole liikunnallisesti tarpeeks lahjakas parkouraajaks :/ ja pahotin mun mielen tosi pahasti. mutta se saatiin kuitenkin hyvin sovittua.

Mun piti laittaa Robert Pattinsonille kirje kun ajattelin että se on nyt surullinen niitten erosta, niin että jos se haluis niin se vois tulla suomeen vierailulle ja voisin hengailla sen kanssa ja näyttää sille vaikka poroja. Mut sitten en löytänyt perjantai yönä töitten jälkeen sen osotetta mistään mutta huomasin että sil on twitteri. joten loin itselleni yöllä twitter tilin (en todella ymmärtänyt miten sitä juttua käytetään) ja yritin lähettää sille viestin (mikä twitterissä saa sisältää 160 merkkiä )että "hei rob i have no idea how this tweet system working i added this 5min ago. i like to ask u visit here, finland, just hanging no stress" En oikein saanut esitettyä asiaani siinä merkkimäärässä mutta yritin lähettää sen. ja lähetin, kunnes tajusin että en voi lähettää twitterissä viestejä vaan ne näkyvät vaan tavallaan mun etusivuilla päivityksinä. no mulla on nyt sit tollanen päivitys siellä twitterissä itselläni.. oon välillä vähän tyhmä..

Sunnuntain aamuun duuniin ja töitten jälkeen hain Niken mun kyytiin (siis mun moottoripyörän kyytiin se uskals tulla!) Ja ajettiin lenkki Lahti-Orimattila-Myrskylä-Artjärvi-Nastola-Lahti. Olipa tosi kivaa! Mua jännitti kyl ihan älyttömästi, mut hyvin se meni. Ja oli hyvä keli ajella ja kivat reitit :) Illalla mentiin vielä juomaan lasillinen viiniä ja kattomaan olympialaisten päättäjäis juhlat, ei vitsi ihan älytöntä et spaissarit veti keikan. Tosi hienoo! :) ihan fiiliksissä. Ja muutenki aika makeet pileet oli siel.. nyt ois aika nukkua. huomenna töihin, en tiiä ihan viel moneen mut aamulla se selviää :) Ja Nikke lupas olla ihana ja tehdä mulle uuden kilpitelineen :) voin taas ajaa laillisesti kohta :) hei hyvää yötä. mulla hyvä mieli :)

Onpa kivaa tehä muitakin asioita ku töitä. :)

Ps. kattokaapa Elias Koskimiehen lyhyt elokuva i´ve only just begun
aika hieno kannanotto venäjän "homolakia" vastaan, ja jo lyhyessä ajassa saanut paljon huomiota maailman laajuisesti



1 kommentti:

  1. Laitoin sulle vähän ohjeita twitteriin, löysin sut pikku etsinnän jälkeen, käy kattomassa:D

    VastaaPoista