lauantai 25. elokuuta 2012

iida, tyttö joka alottaa vaparin

Hei!!

Hirmusen kiva viikko ollu! Maanantaina olin aamun töissä, ja sitten yks ihminen tuli ilmottamaan mulle että mun uus harrastus, vapaaottelu alkaa keskiviikkona. en mä sit oikeen voinu olla menemättä sinne, joten siis nyt harrastan vaparia. vähän jännää mut ehkä mä selviin :)


No sitten pääsin töistä ja mentiin tonne yoga rocksiin kiipelemään seiniä pitkin, vitsi se on kivaa! ihan tosi kivaa!! :) tulee vaan sormet ja käsi lihakset niin nopeesti ihan voimattomiks ettei sitten jaksa enää kiivetä hyvin, ja sehän mua ärsyttää hirvesti jos en pääse tai jos en oo hyvä. Sit käytiin illal ajelemas hirmu kovaa tuolla teillä ja mä osaan nyt perjaatteessa ajaa rallia, sillä mulle opetettiin miten mun pitää ajaa eri tilanteis ku tahtoo kovaa :) ehkä alotan sen harrastuksen sit joku päivä :)

Tiistaina kävin aamulla helsingissä ja sit takas Lahteen päivällä ja kävin hakemassa Ellin ja Leon tarhasta ja käytiin kaupassa, yllättäen siltä tarttu mukaa vähä muutakin ku ne pelkät pakolliset ostokset, mm salama mcqviin nenäliinoja ja pillimehuja. no mut kiltisti ne mua tottelee kyl :) Sitten pesin siellä vähän pyykkiä ja k'äytiin naapurissa syömässä ja sit mä lähin kotiin, mä en oikein ymmärrä vissiin tätä suomen kesää sillä mul oli shortsit jalassa ja lämmintä oli ehkä 5 astetta.. Siitä sitten Heinolassa käymään ja illal viel fast and furious 1. se on ihana <3 ne on kaikki kyllä hyvei!

illi&elli

Keskiviikko aamu alko roberts coffeen cappucinolla ja sämpylällä. Sitten näin kavereja siinä päivällä ja salilla kävin jaaa mitäköhän muuta, siel vapari näytöksessä kävin :) Illal yks siiberi santus ja ajois nukkuu.

Torstaina ahdistuin mun rahatilanteesta ja sain aikaiseksi peruuttaa mun KAIKKI lehtitilaukset. Siis peruutin ihan kaiken! Noo, mut sen jälkeen päätin mennä vähän luottokortti shoppailemaan että ahdistus helpottais enemmän :D noo, mitetitään sitä taas kuukauden päästä sit :D Illaks töihin ja jaskan kautta sitten kotiin nukkumaan..

Perjantaina sali treenin kautta töihin Terassi-yläkerta-terassi. Ihan mukavaa oli muuten, mut ärsyttävät ihmiset saa kyllä vaikutettua tohon työfiilikseen vähän.. 


Maanantain alkais koulu sit ihan kunnolla, vähän jännää :) Sit ois töitä ja muutama näit harrastuksii, kai kaikki saa mahdutettuu jotenki kalenterii. Tosin Timi tänää aikataulutti mun elämän jo aika hyvin, mul jäi kauheesti viel aikaaki ;) thänks :D 

Ja iikiik mul on koht synttärit :) 
tää on mun cosmon synttäri horoskooppi :)

nyt mä nukun ja sit mä meen työhön.
Hyvei unei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti