sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

nyt voi ottaa iisimmin :)

tossa ois tollai sisarus kuva sieltä ilonan rippijuhlista viel :)


Menihän viikko taas nopeesti. Ma töissä Ti töissä ke töissä ja tosi kiire! To töissä 10-02 ja tosi kiire koko päivä! Pe töissä 10-24 terassi ja tosi kiire! Kiva viikko siis! Lahen öistä riitti meille tosi hyvin jengiä. en siis päässy sitä jukka poikaa kattoo. :/ mutta ehkä taas ens vuonna sitten. pe olin sit tosi rikki poikki loppu töitten jälkeen mut tiinan kaa juotiin yhet lomanalotus breezerit. siis koska mulla alko LOMA! mitä ihmettä. La aamulla lähin heinolaa ja käyti iskän ja Santerin kaa salil treenaa ja mulla meinas mennä vähä hermo ku en saanu palomies leukoja ja pojat teki :/ vielä mä niille näytän! Olkapää-ojentaja-hauis treeni muuten. treenin jälkee lähettii iskän kaa isätytär retkelle. Aluks meijän piti mennä lappeenratnaa moottori pyörillä, mut reissu vaihtu jyväskylään ja menopelit dodge aspeniin :)


Matka jyskylään kesti ehkä noin 3 tuntia. vähän tietöitä ja kiertoteitä matkalla.. Löydettiin kuitenki hyvin cumulus hotelliimme ja lähettiin heti hotellin yhteydessä olevaan irkku pubiin juomaan westons siiderit. Viime vuonna ku oltiin pärnussa ni maistettiin ekan kerran westonsia ja tosi hyvä irlantilainen siideri! Sit käytiin castro pub Jalossa syömässä. Sieltä lähdettiin englantilaiseen pubiin ja kierrettiinkin sitten aika lailla kaikki paarit mitä siinä kävelykadulla oli. Tosi kivalta paikalta vaikutti jyväskylä. 

Annelissa iskä kävi vetäsemässä vähän karaokea ja loppu illasta mentiin vielä tanssiravintolaan tanssimaan ja kuuntelemaan livebändiä.
diskopallo näkyy ;) Mutta tosi kiva reissu! En ees osaa sanoa miten kivaa oli, ja niitä on tosi harva ihminenki tässä maassa jotka voi ymmärtää ja tietää miten paljon toi mulle merkitsee. 

Huomenna ois töitä karisman expressissä 09-21 ja tiistaina vielä ilta siellä, sit pääsis alottaa kunnolla tän lomailun :) 

Tiistai tulee olee hankala päivä, tiedän sen koska se asia on pyöriny mun päässä taas vähän aikaa tosi paljon normaalia enemmän.. 17.07 mä tiedän et en pysty hallita mun päätä ja tilannetta ja kaikkea varmaa kovin hyvin. mä yritän tsemppaa, koska mä oon vahva, oon nyt huomannu sen tän vuoden aikana et prkl mä selviän kyl. Ja mulla on myös ajattelu tapa vähä muuttunu asioita kohtaan. ehkä se on sitä kasvamista myös. asiat opettaa, kouluttaa, elämästä pitää ymmärtää asioita ja osata tehä ratkasuja ja päästä asioissa eteenpäin. kaikki riippuu kumminki tosi pitkälti ihan itestään. mä vähän vaa pelkään et oon kovettanu itteäni liikaa? 

If you ask me how I'm doing
I would say I'm doing just fine

tahtoisin olla lumikki. yhtä rohkea ja oikeuden mukanen ja fiksu. Se oli hyvä leffa, käytiin äsken kattomassa se.

Hei ARVATKAA MISSÄ MÄ OON 78 TUNNIN PÄÄSTÄ?!!! Turkissa Ilonan kaa, haha :) ja aion olla ruskea kun tulen takaisin!!! :)

1 kommentti:

  1. Hengessä mukana nois kaikissa - ja sulla on Lumikin rohkeus (oli myös musta hyvä leffa)

    Ihanaa aurinkoista lomaa (siellä päin maailmaa se luultavasti peittoaa ja voittaa nää pilvet)

    ps. älkää jättäkö rahapussia kirkon puiston penkille älkääkä pudottako puhelinta mereen yöuinnnilla (kuten kävi vähän aikaa sitten eräille lomailijoille)

    VastaaPoista