tiistai 10. heinäkuuta 2012

kohta loma! tulee ehkä tarpeeseen.. :D

Työputki jatkuu.. Viime maanantaina oli alabaarin iltavuoro, aika hyvin jengiä tuli illasta sitten vielä. Yhdeltä pääsin ja ajoin heinolaan ja sitten aamu 06 herätys ja lähettiin iskän kanssa käymään Kotkassa moottoripyörillä. Sit mun pitikin lähteä sieltä vähä etukäteen pois jo kun terassin työvuoro oli edessä 14-00. Kävin himassa sen verran että sain epäkivaa posti.. :/ Sitten vähän harmittikin loppu päivän, mut onneks Aleksi jakso piristellä mua töissä, ja työt muutenkin on hyvä paikka unohtaa epäkivat asiat. Terassilta jatkoin viel yläkertaa tilittämään ja sitten kotiin nukkumaan, ei kerinny edellisenä yönä montaa tuntia nukkuilla. Ei uni kuitenkaa tullu, ylläri, taas vähä tällästä toi unen saaminen.. Onneks mul on hyvä kirja mitä voi lukea. aamulla klo 10-20 töihin ja sen jälkeen 2 tunnin hyppäri missä kerkes just kattoa pari jaksoa kostoa :))) ja sitten jaskaan jatkamaan töitä 22-05. tai no tais vähän pidempää mennä, oli meinaa muutama ihminen päättäny tulla jaakon paarin asiakkaaks sinä iltana.. Oli tositosi tosi kiire! Mut mä tykkään tosi paljon sellasesta ! :) ei ollu kauheesti enää mitää mistä myydä ja ku ihmiset lähti ni katoin salia silleen että voihan helvetti, mistäs sitä alottas.. 04.30 pari tuoppia viel pessemättä..


Mut siis tosi kivaa oli, torstai aamuna heräsin ja vähän väsytti tosi kovasti , mut jakso  herää kuitenkin ku meil oli meijun kanssa aamupalapiknikki. Hain Meijun moottoripyörällä ja mentiin möysän sellasen rantaan mikä ei oo möysän ranta vaan vähän niinku vastapäätä sitä siellä tontilassa päin. Ja sitten syötiin meijän ihana aamiainen ja puitiin elämää. :) Käytiin myös uimassa. en varmasti ois menny jos meiju ei ois sanonu mulle että se on voittaja ja mä häviäjä jos en mee, pakkohan mun oli sit. kylmää vähän..

Sain myös käytyä kaupoilla ja tuhlattua 360 euroa ja sitten sen lisäksi ostin matkan Turkin Alanyaan 19.7-26.7 mulle ja ilonalle! :) Ihanaa!!! jee! vähän kivaa!! Siltä toi tilin saldokin nyt vähä näyttää :D no mut ihan sama :) Sitten perjantaina töihin aamuun yläkertaan ja klo 18 vaihto terassille ja siitä vaihto klo 21 jackalopeen. oliks se nyt sit 19 tunnin päivä? mut oli kivaa, ja nopeestihan se meni. väsytti sen jälkeen kyl tosi kovasti enkä ois jaksanu nousta jaskan lattialta ja ajaa kotiin. mut pakkohan se oli.. Sitten aamulla herätys kello soi klo 08.00 ja sitten töihin mars yläkerta kohteena klo 17.00 asti ja sen jälkeen vaihto terassille. Ei herranjumala mä olin poikki sen työn jälkeen. Sit meninki himben kautta nopeesti ja ajoin heinolaan kun sunnuntaina oli mun siskon rippijuhlat !! Yritin mennä ajois nukkuu mut ei uni taaskaan tullu.. aamulla tosi aikanen herätys taas ja sit alkokin ruokailujen ja muitten järkkäily. Vieraita oli ainakin 60 tulossa ja kaikessa järjestelyssä oli ihan hommaa. Tosi hyvät safkat oli. Mun sisko oli maailman kaunein ja alko mua sitten itkettää kun ne isoset tuli ja laulo ja sit mun oli vaan pakko itkeä kun en voinu muuta. Juhlat meni tosi hyvin. Kovinpaljon en kerinny kyl kenenkää sukulaisien kaa juttuilla siinä.

Sieltä yöks jaskaan taas töihin. Oli taas puuhaa, mut iha huippu kiva duuni ilta oli! Ja kiitokset kovasti kaikille asiakkaille! Hyvät bileet!

Nyt lomaa ootellessa..

ps. Huomisesta eteen ppäin taidan muuten pestä pyykkini käsin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti