torstai 14. kesäkuuta 2012

olipas sitten 4 päivän vapaat!!!

huoh, nyt ois vaparit vietetty! :D Perjantaina olinki töissä karismassa. Olipa tosi kivaa! :) hieman jännitti aamulla että jaahas, onkohan kaikki oikein mutta onneks mulle oli jättetty selkeä viesti minkä avulla pärjäsin :) Sombrero päähän ja verkkoportti auki ja beef pedron myynti oli valmis alkamaan :) Ja kävi tuttujakin :) tosi kivaa oli! ajattelin että voisin tehä mun loman siellä vaikka töitä. :)

Karismasta ajoin sit santtuu jatkaa duunivuoroa. siel oli aika rauhallista. Sit alkokin vapaaviikonloppu. la,su,ma,ti vapaata. Lauantain lähettii käymää helsinkissä. Eka käytii Aten ja Jessen kaa Tornissa kahvilla. Tosi kiva paikka, vaikka hirmusen pienillä hisseillä sinne joutu mennä, ja kun mentiin ylöspäin niin sinne tunkeutu 5 ihmistä. mua vähän ahdisti, mut selvisin ! :) Sitten mentiin bar 91 (se oli ehkä aika todennäkösesti sen mestan nimi) Niin sinne syömään. Oli tosi hyvää ruokaa! Ja sitten takas lahteen ja loppu ilta rauhaksiin, jalkapalloa kattellessa ;) Ei mua oikeasti kiinnosta se laji, kun se on niin tosi tylsää kun ei siinä oikein tapahu mitään, ja sitten en ymmärrä siitä kauheesti mitään, ja sit mua ärsyttää ku ne pelaajat kaatuilee siel kauheesti ja voi kun niitä sattuu. Pitäsköhän vaikka laittaa kiviä taskuun tai käydä vaikka salilla hankkimassa vähä fyysisyyttä. Mutta siis olen lyönyt vetoja niista peleistä niin siksi kiinnostaa, ja ehkä sitä vähän muutenkin nyt on kiva katsoa kuitenkin :)

Sunnuntain sit kävin salilla aamulla lyhyt treeni ja sen jälkee äitille käymään, sieltä salille uudestaa ja sieltä Sannalle kyläilemään. Maanantain aikanen herätys ja Timin kaa fressille treenaa, vedettii ihan tosi hyvä treeni! Oli tositosi hyvä fiilis sen jälkee! Ja Hemmetin kipeena kaikki lihakset seuraavana päivänä voin kertoo! salilta himaa suihkuu ja hei alle 20 min meni suihkussa, pukemisessa, pakkaamisessa, meikkaamisessa ja syömisessä. (vähän jouduin kyl karsimaan, eli syöminen ja meikkaus jäi vähä välii ja ei pakkaaminenkaa menny ihan nappii ku unohin rahapussin ;) :D ) ja sit Jaana tulikin hakemaan mut terassille mistä suunnattiin kohti Poliisejen majaa, vuoden pileet oli taas eessä!

Mut oli kyllä tosi hauskaa! ei sen kummempaa ohjelmaa, hyvässä seurassa istuskelua ja jutustelua ja hyvät safkat oli ja tosi kivaa. Ja sittenhän oli tietysti tietokilpailu, joukkueitten jako ja minä tietty meijän joukkueen kapteeni :) ja hei jeee! Me voitdettiin!





jee hyvä meidän joukkue..
siitähän tulee jonkinlaisia seurauksia ilmeisestikkin että voittaa.....


 nyt lähtee iida järveen
 PRKL! ette varmasti heitä minuu!
 voi ei voi ei!!!
 joo-o...
 hei thänks


Sit oliki vähäsen märkät vaatteet.. Onneks oli hienoja herrasmiehiä jotka lainas omiaan. Nikon shortsit (Vaikka se kyllä oli aika varma et ne ei mahu mun päälle), artun paita ja tommin huppari.
Kivat paari vaatteet ;)


Mun blokiin on toivottu lisää kuvia ni tässähän näitä nyt sit on :D 
Mut siis kivaa oli. Tiistaina sitten Meijun kanssa mentiin lounaalle ja jutteltii kauheesti tyttöjen juttui :) Hirmu mukavaa oli ja syötiin myös jäätelöt :) Tykkään kyllä meijusta hirmu paljon :) onneks se on minun kaveri :) Sit illemmal menin Miikan luokse vähän lepäämään, vähän oli voimat pois olo, mut illal kävin viel Saijal kahvilla ja Jaskas pyörähtää. Sitte nukkuu ja aamulla heräsin siivoomaan. ja vein mun blenderin myös kauppaan vaihtoon koska se oli ihan rikki. ja todella ihmettelin että tää oli mahdollista siis sinänsä koska mulla oli kuitti. Ihan mitä tahansa mä ikinä ostankin niin en kyllä säilytä mitää kuitteja. En siis yhtään mistään. niin olipa hassua että blenderin kuitti löyty. Mutta sain nyt uuen. erivärisen vaan. Sit Käytii viel satamas kävelyl ja kahvil ja sitr työt alkoki. sain olla aika paljon terdellä. Oli kivaa :) paits lopuks paljon oli hyttysei jotka mua söi. :/ 
Nyt aika alkaa miettiä nukkumista että voi työhön aamulla mennä pirteenä :)
 Kiitos hyvää yötä.

Hirmu hyvä mieli on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti