torstai 10. toukokuuta 2012

mun pyörä on ihana

hephephep.
 Mä oon tosi hyvällä tuulella, oikeestaan koko viikon ollut :) Maanantain käytii vähän juoksee radiomäellä, toi juoksu ei oo kyl musta erityisen kivaa. Mut Peppi ja Suvi oli hyviä tsemppaajia :) Ilta töissä meni kivasti, tosi rauhallista kylläkin. Tiistai aamuna avaamaan terassi! Olin niin iloinen kun sain avata sen ja olla siellä töissä! Onneksi aurinko paisto että ei mennyt terassivuoro ohi. Suomen peli kun alko niin aurinkokin alko laskee ja ihmiset lähti pois niin sulkettiin sitten terde ja siirryttiin kattoo peliä. Pinja tuli mun seurakseni. Sitten kävin pikkasen ajelemassa vielä mun ihanalla pyörällä ennnen nukkumisjuttuja. 

paparazzi pääs ottaa kuvia torilla

Sitten koitti keskiviikko aamu ja menin töihin aamulla ja parkkeerasin pyörän torille ja joku mies tulee oman prätkänsä kanssa siihen viereen ja ystävällisesti yrittää kysellä niitä näitä pyörästä. Mäpä sitten päätän olla vastaamatta mitään ja juoksen santtuun sisään. Mä olen erittäin pahoillani tästä! Mä en ole vaan aamuihmisiä :D olisihan ihan kiva kumminkin jotain vaikkapa vastatakkin. :D Hyvän vaikutuksen mä annan itestäni ihmisille, voi herranjestas. Noo mutta töissä meni sitten ihan kivasti kun sain kahvikupin juotua rauhassa ja herättyä tähän maailmaan :) Töitten jälkeen Saijalle kyläilee ja sieltä lenkin ja salkkareitten jälkeen Santa fe alabaariin Riikan kanssa muutamalle siiderille. Disco Glown kautta Jaskaan ja tanssittiin paljon ja oli tosi kivaa :) Aamulla heräsin jo 8 enkä saanu enää unta, niinpä sitten heräsin ja lähdin käymään vierumäellä hakemassa yhden jutun. Ja joku ihan sekopäinen mies kuski pysähty yhtäkkiä mun eteen keskellä vanhaa tietä ja näytti keskaria ja heilutti nyrkkiä ja ihan ihme juttua, se oli jotenkin kyllä vähäsen sekasin. No joo mut jos lähtis koht mopoo hakee kaupunkista ja sit oottelee sohvan saapumista, muistan aina ajoittain vaan että se on tänää tulossa :D Sitten Suomen peli kokomossa illalla :) hyvä päivä taas :) vaikka onkin vapaa päivä :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti