torstai 31. toukokuuta 2012

hei sori, kirjotan jatkossa säännöllisemmin ;)

tänään töissä:

J: Iida! Sä et oo kirjottanu sun blokia pitkään aikaan!
I: Joo, en oo..
J: Sun pitää alkaa kirjottaa! Mulla on tylsää muuten!

Eli siis nytpä taidan kirjottaa taas :D 
Makaan sohvalla, kuuntelen ipodista iskelmäradiota ja facebookkaan ja mua väsyttäs tosi kovasti. Mut ei kyllä voi käydä vielä nukkumaan kun muuten herään keskellä yötä ja sitten ei ole kyllä mitään tekemistä. Jos lähtis koht santus käymää ja sitten ehkäpä Jaskassa suunnitelemassa juhannusta, jes kun vihdoin keksittiin mitä tehdään sillon :) Onneksi, koska juhannusta ei musta kuulu viettää kaupunkissa. Ja Santtu on anyway kiinni sillon ni 2 päivää vapaata :) 

Tänää oli vähän huono päivä töissä, en mä ihan varma mistä se ees johtu. Se ei oo kivaa, ei sitten yhtään. Mä tahdoisin olla vaan hyvällä tuulella. Ehkä nukuin huonosti ja sit ehkä juttui pyörii päässä ja no nii. Ei pitäis ajatella liikaa. Se ei oo hyvä, oon vaa vähä huono siinä. Varsinkin jos asioille ei mahda mitään ni ei se auta ketään että miettii juttui. Mutta sitten Jenni luki mulle mun horoskoopin "Aamu voi tuntua todella kankealta, mutta tilanne helpottuu päivän mittaan. Jonkun sanat lämmittävät mieltäsi, anna niille huomiota ja ota ne hyvällä mielellä vastaan." Ja sitten vähän piristyin kun tiesin että jossain vaiheessa tulee kivempaa kun joku mua piristää ja nyt oon hyvällä tuulella :) Onneks horoskoopeista saa selville päivän tapahtumat jos on vähän epätietoisuutta että mitenköhän jutut menee.

Käytii kattoo yks ilta se Diktaattori, voi vitsi se oli kyllä hyvä leffa! :) Suosittelen kyllä ehdotomasti kattoo sitä. Tosi hauska :) Mä tahdoisin nähdä myös kyllä sen nälkäpelin! Ja sitten vaikka nauroin kun näin ton LOL elokuvan mainoksen niin sille, niin tajusin nyt et tahdon kyllä ehdottomasti mennä kattomaan sen Meijun kanssa. En sille vielä sitä oo kertonu mutta aion kyllä pakottaa sen sinne, tahdo se tai ei.

Mikäköhän ihme mulla on mä alan toivomaa jo vapaapäivää pikkuhiljaa, vaik on ollu aika lyhyitä päviäkin töissä, ja kohta mulla on tosi paljon vapaapäiviä, tuntuu et nyt vaan ehkä tarvisi sellasen tähän johonkin väliin kohta. Onpa outoa, vaikka mulla on ollu kauheen kivoi työvuoroi, alabaaris ja terdellä ja kaikkia kivoi juttui, tänää esimerkisk tosi kiire lounas! Se oli tosi kivaa! :) No huomenna viel paremmin :) 

Nyt kyllä liikun tästä jonnekkin!

voikun salkkarit on jänniä nyt! Ja kohta ne jää taukolle kokonaa.. :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti