tiistai 14. helmikuuta 2012

ystävänpäivä

Tänään on se päivä siis kun ystäville lähetetään kortteja ja muistutetaan heidän tärkeydestään. Voin kertoa että  nyt olen ite huomannu tässä viime aikoina miten tärkeitä ystävät on kun tulee vastoinkäymisiä elämässä ja ilman niitä en varmasti ois nyt tässä tilassa mihin nyt oon päässy. Kiitos ihan älyttömästi kaikille jotka on mua jaksanu kuunnella ja ymmärtää. Ystävyys suhteita pitää vaalia ja ne on mulle elämässä ainakin ihan huippu tärkeitä. Se että on sellasia ihmisiä joille voi puhua mistä vaan, voi soittaa ihan mihinaikaan tahansa jos siltä tuntuu, saa hyvän mielen ihan pikkusilla jutuilla ja voi iloita toisen onnesta. Mua alkaa nyt ihan itkettää kun mietin miten ihania ja hienoja ihmisiä mun elämässä on. Mun perhe ja ystävät on ihan parhaita.

Huh. Nyt yritän rauhottua tästä tunne myllerrryksestä mikä tuli :D Eilen vietin vapaata ihan rauhallisesti ja kävin äitillä kyläilemässä ja illalla menin iskälle sitten yöksi. Iskän kans käytii jäähallin salilla vähän reenailee ja siellähän oli tietty just siihen aikaan koko Hekin edustus, tai siis Peliitat. Vähän muuttunu joukkue, enpä sieltä ketään oikeen tuntenut enää. Onhan siitä kyllä jo muutama vuosi kun aktiivisemmin tuolla heinolan jäähallilla kului paljon aikaa omissa ja junnujen reeneissä. Heh, ja sitten siellä oli myös iskän jotain kavereita jotka luuli mua sen tyttöystäväks. :D Ihan kiva että selvisi sitten joo että olen hänen vanhin tyttärensä joka on asunut Lahdessa vaan koko ikänsä :D Mä aattelen et iskä vaan on niin nuorekkaan olonen, eikä niin että mä näyttäisin kauheen vanhalta :D

Tällästä treenii:

leuanveto 3x5
Penkki 32,5kg 5x17
jalkaprässi 80kg 5x12
vatsoja

Tänään olis sitten ohjelmassa vielä salia ja sitten kavereitten treffailua. Nyt tulin äitillä viel käymään kun heräsin ihan huippu aikasin tänää!! Mun sisko tuli joskus ennen 8 aamulla sanomaan että ois kahvia tarjolla ja nousin heti sillon ylös. Tosin taisin yhden pöytälampun tiputtaa matkalla kun silmät ei oikein kunnolla avautuneet viel :) 

positiivinen ajattelu.. positiivinen ajattelu.. positiivinen ajattelu..

Hyvää ystävänpäivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti